מחבל ניסה לדקור שוטר בשער שכם ונעצר

הדריכות המבצעית של השוטרים ולוחמי מג"ב ונחישותם בבדיקת חשודים מוכיחה עצמה, מונעת פגיעה בחיי אדם ומאפשרת למצות את משימתם למען ביטחון תושבי העיר"
אבי יעקב No Comments on מחבל ניסה לדקור שוטר בשער שכם ונעצר

טרור לא פוסק: לפני זמן קצר צעיר ניסה לדקור שוטרים בשער שכם בירושלים • מוקדם יותר נעצר נער כבן 13 במערת המכפלה כשעל גופו סכין וככל הנראה בכוונתו היה לדקור חיילים במקום

הדריכות המבצעית של השוטרים ולוחמי מג"ב ונחישותם בבדיקת חשודים מוכיחה עצמה, מונעת פגיעה בחיי אדם ומאפשרת למצות את משימתם למען ביטחון תושבי העיר"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גל הטרור: סוכל פיגוע סמוך לשער שכם – שוטרים ולוחמי מג"ב המוצבים במשימת אבטחה בצירים המרכזיים בסמוך לשער שכם, הבחינו בצעיר שעורר את חשדם. השוטרים ולוחמי מג"ב פתחו בבדיקה שגרתית על גופו של הצעיר.
מיד כשהחלו השוטרים את הבדיקה, שלף הצעיר סכין וניסה לדקור אותם, אולם למרבה המזל הצליחו השוטרים בסיוע כלב השיטור להשתלט על החשוד ולהעבירו לחקירת כוחות הביטחון.
מפקד מרחב קדם מסר כי "הדריכות המבצעית של השוטרים ולוחמי מג"ב ונחישותם בבדיקת חשודים מוכיחה עצמה, מונעת פגיעה בחיי אדם ומאפשרת למצות את משימתם למען ביטחון תושבי העיר".
מוקדם יותר, הגיע נער פלסטיני כבן 13 לעמדת לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הסמוכה למערת המכפלה בחברון הלוחמים שהבחינו בדבר מה חשןד בהתנהגותו, הורו לו לעצור. במהלך הבידוק שערכו השוטרים על גופו, השמיט הנער סכין מידו. הנער הובל להמשך חקירות במרחב חברון.


0 תגובות